Marcelinapiotr186
Wiem, że to raczej wątpliwa sprawa stwierdzić, że jakikolwiek chłopak dorasta. Według mnie może udawać sympatię i może robić co chce...i tak będę podziwiać go za jego sukcesy bo jest wielki i to co robi można uznać za niesamowite.
Może i masz rację, ale ja myślę, że on nie jest taki zły.
Chociaż miałby z kogo brać przykład...ale nie można od chłopca wymagać, żeby był mężczyzną.
(06.03.2011, 22:26)
piotr186Marcelina
Schlierenza uer udaje wielka sympatię do Adam Małysza pod Polska "publiczkę" dla zagranicznych mediów tak dobrze by się o Adamie Małyszu nie wypowiadał.. Nie ma się czym zachwycać.
(05.03.2011, 22:50)
MarcelinaRzeczywiście wypowiedź Gregora na temat Adama Małysza była godna podziwu, bo to wskazuje na to że może wreszcie Gregor zaczął dorastać...Chociaż lubię go takiego jakim jest, ale szacunek do innych to najważniejsza rzecz, a on okazał go w pięknym stylu swoimi słowami.
Gregor. ... ;)
(04.03.2011, 17:51)
YokichiA w sumie, jak już napisałem: dla mnie to symboliczna zmiana warty: umarł król, niech żyje król. Brawo Gregor.
(04.03.2011, 01:01)
Yokichifakt, Schliri zaimponował mi dzisiaj, pokazał klasę, może źle go jednak oceniam?
(04.03.2011, 00:33)
Alexz6do uskotko:
Z tego co ja wiem, Morgi prezentuje dosyć niski poziom inteligencji. Dziennikarze nie wiedzą o co go pytać oprócz skoków, żeby go nie skompromitować :) Chociaż go lubię, bardziej lubię Schlieriego. Niby arogant, ale dzisiaj tak ładnie się wypowiedział o Adasiu, że się popłakałam..:)
(03.03.2011, 23:10)
...Adam Małysz zdania nie zmieni. Ciągłym manipulowaniem przy sprzęcie wsugerowano mu, że nie jest w stanie wrócić do formy i wygrać bez sztuczek sprzętowych. Przestał wierzyć w swoje siły i dlatego odchodzi. Szkoda, wielka szkoda.
(03.03.2011, 22:36)
MarcelinaWidzę, że wiele osób zna Austriackich zawodników na wylot...tylko nie wiem po czym wy to oceniacie...może po stylu w jakim skaczą jesteście w stanie powiedzieć jaki kto reprezentuje poziom inteligencji...jeśli tak, to także pokusiłabym się o taką zdolność...
A wracając do konkursu to był bardzo zaskakujący...kilka razy się rozczarowała, ale raz pozytywnie...Szkoda Kamila...tak dobrze mu szło...Adamowi ciężko byłoby nadrobić stratę, więc liczyłam na naszego drugiego zawodnika...ale jemu się nie powiodło.niestety.
Bylam pozytywnie rozczarowana gdy zobaczyłam, że Morgenstern jest na drugim miejscu.Wygarana Schlirenzauera bardzo mnie cieszy, chociaż troche mi szkoda Morgensterna...ale tym razem Gregor był lepszy...i trzeba przyznać pokazał klasę...:)
Mam nadzieję, że Adam Małysz zmieni jednak zdanie, ponieważ cieżko jest mi wyobrazić sobie skoki narciarskie bez niego.
I gratuluję mu wszystkim sukcesów. On jest prawdziwym mistrzem. Z niego powinno brać przykład wielu skoczków.
Jeszcze raz wielkie gratulacje dla Gregora, który też zmierza w dobrym kierunku ;)!.
(03.03.2011, 22:26)
marmiMaarten: miałem identyczny przebieg emocji jak ty i podobne życzenia napisałem pod następnym artykułem.
McArti: wymowa twojej ostatniej wypowiedzi jest zupełnie inna niż pierwszej, z tą ostatnią można już częściowo się zgodzić. Pamiętaj, że założenia zawsze są a przynajmniej powinny być wysokie, natomiast należy porównywać do ostatnich sezonów uwzględniając jeszcze inne sprawy jak np. wiek, kontuzje itp.
Konkurs dla nas niedobry ale szukałem czegoś pocieszającego. Nie było łatwo (podium mi się wybitnie nie podoba) ale znalazłem: bardzo dobry występ Żyły: 2 udane skoki na miarę a może nawet na granicach jego możliwości.
(03.03.2011, 21:14)
magdalenawielkie i ogromne gratulacje dla gregora! ;)
mina morgiego mnie do dna rozbroila.
szkoda tego stocha, ale dobrze ze przynajmniej nic mu się nie stało.
i moim zdaniem malysz nie skonczy jeszce kariery.
(03.03.2011, 21:03)
Yokichi@McArti sorki, ze sie unioslem.
Ok, rozumiem co chciales przekazac. Jesli tak, to w porzadku, przyznaje Ci racje. Oby Adas jeszcze raz pokazal pazur i wygral jeden konkurs, zajal 3 w generalce i odszedl na poziomie. Szkoda, ze konczy sie w ten sposob, chociaz z rok moglby poskakac (PS w Wisle czy MS w lotach)...
(03.03.2011, 21:00)
Adam14czuje niedosyt po tym konkursie. Szkoda Kamila i jego drugiego skoku, bo naprawdę wierzyłem, że stanie na podium. Ale i tak myślę, że konkurs był dobry. :)
(03.03.2011, 20:55)
;)Nie da się powtórzyć czegoś czego samemu się nie przygotowało ;) Sezon 2007 zaczął się od zwycięstwa w Oslo 2006 i megaformy wypracowanej przez poprzednika ;)
(03.03.2011, 20:25)
legolnapisze tylko jedno i prawdziwe mistrzowskie slowo po tych zawodach:
GREGOR!
(03.03.2011, 20:24)
;)Najbardziej sprawiedliwe były konkursy w Zakopanem i Klingenthal. Jak wiemy sprawiedliwie jest gdy lorteria wietrzna wepchnie Polaków na podium ;)
(03.03.2011, 20:23)
TomaszNie sprawiedliwy był konkurs!!! Wiatr kręcił zbyt bardzo.
(03.03.2011, 20:17)
:)Gregor super dzis skakal :) rewelacyjne skoki mam nadzieje ze bedzie skakal i wygrywal:) teraz po zakonczeniu kariery Malysza cala nadzieje w Gregorku:)
(03.03.2011, 20:13)
McArti@Yokichi
Sezon NIE WYSZEDŁ!
od grudnia Lepisto mówił, że celują w złoto i PŚ (WYGRANIE pucharu świata) W Engelbergu prowadził po pierwszej serii. był na równo z Morgim. Miał WYGRAĆ TCS, nie był na podium. Lepisto mówił, że to wypadek przy pracy. Leciał do Japonii przeskoczyć w PŚ Ammana i Koflera. Nie przeskoczył. W Zakopanem miał gonić Morgensterna w PŚ i go dogonić. Zaczął wybitnie od 139! Drugi konkurs zły. Trzeci pech i kontuzja.
Mamuty nie wychodzą. W Oslo mają być Złota a forma jest jedynie poprawna niema wybitnej, takiej jak w Engelbergu czy przed Zakopanem.
To nie jest słaby sezon ale nie wyszedł zgonie z założeniami. Miała być kopia 2007 i NIE WYSZŁA.
(03.03.2011, 20:13)
Skoczek130Co do naszych, niestety Holmenkollen okazała się nie łaskawa. Szkoda, mam nadzieje, że w drużynówce zrekompensują to sobie przynajmniej brązem! :))
(03.03.2011, 20:07)
Skoczek130Schlierie w porównaniu do Liberca, tym razem bardzo szczęśliwie. No ale gratulacje się należą! Nie chciałem go z tytułem, ale na pierwszej pozycji nie chciałem widzieć również Morgiego (dwa tytuły za jednym za machem to trochę za dużo, hehe...) i Ammanna (temu panu wystarczy...), tak więc z trojga złego wole Schlieriego! ;)
(03.03.2011, 20:05)
Bobby18Tak w ogóle po co ten PŚ w Wiśle? 2-3 Sezony i znowu będzie bez Wisły, bo popularność skoków u nas się zmniejszy, a gdy zabraknie skoczków do ,,30" to chyba nie dziwota...
(03.03.2011, 19:48)
hejNo to gaśmy światło. Kadra Kruczka ostatnio walczyła z bulą na PK w Zakopanem
Na MŚ jego podopieczni zajęli dziś miejsca 19 i 33.
(03.03.2011, 19:43)
Yokichi@ coz, Kamil nie ma mentalnosci zwyciezcy, to jego problem, mysle jedyny, bo to talent na miare Morgensterna.
(03.03.2011, 19:43)
Yokichips oczywiscie mowiac, ze na tym polu nic nie wygral, mialem na mysli MS w lotach. I tak pisze dzisiaj jak ostatni analfabeta, wiec nie gniewajcie sie;)
btw. praca Kruczka przyniesie efekty za jakis czas, bo poki co to niestety moze mamy mnostwo talentow, ale system szkolenia (i kasa na nie) leza w czarnej dziurze
(03.03.2011, 19:41)
hejHorngacher, Schuster, Kojonkoski
Sądzisz, że Kuttin jest tak głupi by zrezygnowwał z trenowania Morgensterna skoro ich współpraca przynosi tak wspaniałe rezultaty?
(03.03.2011, 19:39)
Yokichi@McArti sezon nie wyszedł? o czym ty w ogole gadasz czlowieku:D bzdury bzdury, bzdury! medal z Kanady zamienilbys na medal z MŚ w lotach? a po co? i skad ta pewnosc, ze Kofler go przeskoczy? myslisz, ze Adam odpusci na sam koniec kariery? Kofi przy nim to mierny skoczek i tyle (a ze w formie?). Liczy sie jeszcze psychika, a te Adam ma najlepsza wedlug mnie ze wszystkich skoczkow w historii.
zreszta tez szkoda, ze Adam na tym polu nic nie wygral i ze konczy kariere na rok prze PS w Wisle... tak czy siak dzieki Ci Adamie za te wszystkie lata, jestes najlepszym sportowcem w historii naszego kraju i mysle, ze najlepszym skoczkiem ever! (klasa sie tez liczy np. Nykanen sie stoczyl i zaden to wzor dla innych).
Co do konkursu: coz fatalny, a Schliri nawet jak zdobedzie tysiac medali, to nigdy nie bedzie w moich oczach mistrzem, bo do tego trzeba miec honor i godnosc, a ten dzieciak tego nie ma. Talent i wygrywanie to nie wszystko. Juz wiecej klasy ma Morgi, ktoremu gratuluje sezonu.
(03.03.2011, 19:38)
adam94Gadasz głupoty, zdobył 10 medali z wielkich imprez, a loty mają najmniejsze znaczenie, wcale nie ma tak dużo konkursów. Dla mnie i tak najlepszy jest, nawet bez medalu. Nie ma też złota olimpijskiego, ale kogo to obchodzi? Najważniejsze są TN, TCS i PŚ, bo IO i MŚ można wygrać fartem, ale na inne imprezy trzeba skakać dobrze przez kilka dni, a PŚ cały sezon więc wgl nie ma co porównywać.
(03.03.2011, 19:30)
Fan ŻyłyADAM DZIĘKUJEMY !
(03.03.2011, 19:29)
Labrador@hej- Może Kuttina, co? Albo Lepistoe. A, zapomniałbym, że za Kruczka skaczą lepiej. I nie mówię teraz, że on jest lepszym trenerem od Kuttina i Lepistoe. To mniej więcej ten sam poziom. Problem leży w szkoleniu i zrozumcie to w końcu, bo gadanie z wami to jakbym mówił do ściany...
(03.03.2011, 19:28)
Martaa.ciesze sie za Schlierenzauer wygrał . A co do Małysza do chyba się zaraz popłacze, każdy wiedział a i tak jest strasznie przykro . Nikt chyba sobie nie wyobraża tego .. tylko on potrafił dokonać tylu rzeczy .. Jak siadał na belkę i już każdy zawodnik wiedział , że nie ma z nim żadnych szans .. Ciesze sie ze przezyłam takiego zawodnika .. :(
(03.03.2011, 19:27)
LabradorCo Wy macie do Stocha? Bardal i Jacobsen też w drugiej serii słabiej skoczyli. Warunki nie były takie ekstra, a Kamil ma jeszcze na sobie ogromną presję, do której się powoli przyzwyczaja. Raz mu wyjdzie (Klingenthal, Zakopane), a raz nie (Oslo). Norwegowie mieli natomiast presję domowego konkursu. Ta trójka nie wytrzymała, ale skok Kamila nie był też tragiczny, szkoda tylko tego upadku.
(03.03.2011, 19:26)
McArtiAha i oddał bym w ciemno ten brąz i jedno srebro z Kanady za medal w Lotach. Bardzo zły byłem, że przez te 10lat Małysz nie zdobył ŻADNEGO medalu w lotach. Ta kariera została okaleczona przez to.
(03.03.2011, 19:21)
hejJeśli nie zatrudnią teraz porządnego trenera z zagranicy a zostawią Kruczka, to możemy zgasić światło za polskimi skokami !
(03.03.2011, 19:21)
soadPanie Adamie! Dziękuję ci z całego serca, za te piękne chwile, które mogłem dzięki panu przeżywać :D
A pamięta ktoś jeszcze ten pomysł z medalem od kibiców? Może by go teraz zrealizować?
(03.03.2011, 19:19)
kiniu16@Zakrza, gdyby tak było to by do 50-tki skakał
Teraz może Stoch weźmie się w garść i powalczy w czołówce.
(03.03.2011, 19:18)
McArtiMałysz niestety nie w formie wybitnej. Gnaty już nie te.
Ale i tak fatalny konkurs w jego wykonaniu. Wszystko poszło źle.
Sezon też nie wyszedł. Były przebłyski formy wybitnej ale nie dały rezultatów w PŚ. TCS nie wyszedł. Wyjazd do Japonii nie wyszedł. Zakopane nie wyszło. Kontuzja jeszcze się wplątała. Najprawdopodobniej Kofler odbierze mu 3 miejsce w PŚ.
Stoch sie spalił niestety za blisko tego podium było.
Żyła bardzo poprawnie. (podoba mi sie ten facet, Może Kruczek zrobi z niego skoczka na 15 stke)
Jutro ostatnie w miare wysokie miejsce reprezentacji Polski na długi czas spowodowane występowaniem Małysza razem ze Stochem.
Brawo Shliri !!! Po tej kontuzji świetna sprawa.
(03.03.2011, 19:18)
badgarDzięki Adam ! Za wspaniałą karierę. W końcu ty sprawiłeś Adam Że skoki narciarskie stały się moim ulubionym sportem. Jeszcze Raz DZIĘKUJĘ !!!
(03.03.2011, 19:17)
Bobby18Kiedyś musiał skończyć, ale i tak jest ogromyn smutek ;(( i pustka, przecież bez Adama kto będzie ostoją polskich skoków? Kto będzie wśród faworytów, by dawać nam emocje i zwycięstwa...kto...
Dziękuje za wszystko.
(03.03.2011, 19:11)
MaartenNic dzisiaj nie było po mojej myśli :/ Gdy Adamowi nie poszło, w drugiej serii trzymałem kciuki za Kamila. Kiedy i już na medal Stocha liczyć nie mogłem, ściskałem kciuki za Norwegów. Gdy zawiedli Bardal i Jacobsen, liczyłem że przynajmniej Morgenstern, a nie Schlierenzauer sięgnie po złoto. Ale sięgnął, a na koniec jeszcze Adam potwierdził koniec kariery. Ech.
ADAM, dziękuję że wypełniłeś 11 lat mojego życia fantastycznymi emocjami. Ale zanim oddasz ostatni skok - życzę Ci powodzenia w Lahti i Planicy i 3. miejsca w klasyfikacji PŚ, które byłoby doskonałym akcentem kończacym karierę.
(03.03.2011, 19:11)
GlonAdam jest Wielki!
Dziś skakał z "nerwem", jak to On mówi, ale i tak dobre miejsce.
(03.03.2011, 19:11)
kibic!Brawo GREGOR Brawo!
(03.03.2011, 19:10)
aSchlierenzauer zasłużenie wygrał. Sumując jego obydwa skoki to miał najdługszą odległość (130+134,5=264,5 m), z kolei Morgenstern miał (131+133=264 m). Bardzo dobrze że Schlierenzauer pokonał Morgensterna. Brawo!!!
(03.03.2011, 19:08)
ZakrzaJa się nie zgadzam! Powinno być jakieś głosowanie, a nie tak sobie samowolnie zadecydował.
(03.03.2011, 19:06)
PatkaaDZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKO PANIE ADAMIE !!!
(03.03.2011, 19:05)
Patkaa;( Szkoda.. Nie udane skoki i jeszcze Adam Małysz kończy karierę :( Smutno no ale tego się było można spodziewać ;/
Skoki już nie będą takie same.
Panie Adamie jest pan najlepszy !! :)
(03.03.2011, 19:04)
morgiDo kitu te zawody
małysz slabo i do tego koniec kariery, stoch słabo i upadek, a na pierwsze miejsce wrąbał się całkowicie niezasłuzenie ten isioł Schlierenzauer. Mógł juz dać wygrać morgiemu, który zasłużył sobie na wygraną po takim sezonie
(03.03.2011, 19:03)
the voidTeż czuję się zawiedziony, ale w sumie mało mnie obchodzą te wyniki wobec decyzji Adama. Najchętniej wyściskałbym go i uronił łzę w jego ramionach, ale pozostaje mi podziękować tutaj: DZIĘKUJĘ za te wszystkie lata, uczyłem się na Tobie skoków, począwszy od lat, gdy awans do trzydziestki nie zawsze był pewny, aż po dzień dzisiejszy.
(03.03.2011, 19:03)
tommmi najważniejsze:
PANIE ADAMIE DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKIE WSPANIAŁE SKOKI!
tak jak pisałem przed MŚ, moim zdaniem Adam kończy karierę w blasku chwały, zdobywając brąz MŚ, jak na skoczka 34letniego to ogromny sukces, tylko taki fenomen jak Adam mógł tego dokonac!
(03.03.2011, 19:03)
miqAdam nie powiedział że kończy karierę tylko że nie wystąpi w następnych MŚ a więc z rok jeszcze poskaczę!!!
(03.03.2011, 18:59)
tommmmiałem nadzieję, że Stoch wytrzyma presję, o Bardala i Jacobsena byłem spokojny, że spadną, tym bardziej, mając w pamięci konkurs na K-90 w Libercu, gdzie Jacobsen spadł na jakieś 80m w 2.serii
(03.03.2011, 18:58)
Artello@uskotko
Daj spokój, należało mu się, jaki zonk Morgiego gdy na wynikach pojawił się jako drugi :P
(03.03.2011, 18:58)
Kanteewolę już Morgensterna niż tego Schlierenzauera ...
(03.03.2011, 18:57)
miszCóż. Kiepski konkurs dla nas.
Do widzenia panie Adamie :] Piękna kariera.
(03.03.2011, 18:56)
mr.OTHERskomentuję krótko: tak beznadziejnych zawodów z fatalnie przygotowanym zeskokiem w tym roku jeszcze nie widziałem.
(03.03.2011, 18:55)
Bobby18Adam kończy karierę, Stoch wraca do średniego poziomu , skoków ,,the end" ciąg dalszy.
Schlierenzauer...gratuluję... ..
Szkoda Morgensterna, naprawdę szkoda..
(03.03.2011, 18:51)
uskotkoNajgorszy możliwy scenariusz i to taki, którego nawet nie przewidziałam, bo nie sądziłam, że Morgiego przeskoczy ktoś poza ew. Norwegiem. A tymczasem tych dwóch na podium, których w ogóle nie mam ochoty oglądać. Matti dół. Kamil dół. Norwegowie dół. Żal...
(03.03.2011, 18:50)
HofferWielkie brawa dla Gregora! Nalezalo sie chlopakowi. Szkoda Polakow. Malysz spoznil pierwszy skok, Kamil drugi.. Szkoda tez Hautamaekiego i Norwegow, ale tak czulem ze nie wytrzymaja presji. Wykorzystal to Amman, ktory jak zwykle wcisnal sie na podium.
(03.03.2011, 18:49)
kabanja tam wierze że morgenstern który dostał w bonusie po punkcie od każdego sędziego za ten efektowny odjazd narty ze nie wygra tylko zrobi to jacobsen lub hautamaeki
(03.03.2011, 18:09)
Martaa.JA wiem jak bedzie , małysz skoczy do piątki a stoch do trójkii !!
Wiem , ze dla was to małoprawdopodobne , ale trzeba wierzyć . Jesteśmy najlepsi !
(03.03.2011, 18:04)
uskotkoNie zgadzam się z tym, że Morgi to debil. Z osobistego doświadczenia wiem, że prezentuje poziom umysłowy wyższy niż wielu innych (także polskich) skoczków. Zasługuje na zwycięstwo - ale też bym się nie obraziła na Andersika :) Mattiemu i Kamilowi też najlepszego, ale na Schliriego trzeba bardzo uważać, a i Ammann może z tego ósmego jeszcze zamieszać, huh.
A mój Janne 30-ty -_-' Aż się żal robi -_-'
(03.03.2011, 18:03)
spsecjak zwykle ten debil morgenstern.
dają mu wysokie noty za styl, nie wiadomo za co i doliczają punkty za wiatr
(03.03.2011, 17:57)
czarnylordFajnie byłoby, gdyby Jacobsen wygrał, ale z takim Morgim to chyba niemożliwe. A punkty za wiatr chyba troche za małe, wystarcyz spojrzeć na miejsca 13 i 14 by się o tym przekonać...
No, teraz tylko trzymać kciuki za Stocha, bo szansa na podium jest, traci tylko 0,5 metra. Ale ścisk tam taki.... :D
(03.03.2011, 17:56)
uskotkoBardzo mi się podobają wyniki - tylko Schlieriego bym wywaliła z pierwszej piątki. Jeśli takie zostaną, byłoby OK, choć zamiast Bardala wolałabym widzieć Mattiego...
(03.03.2011, 17:52)